Tuesday, June 21, 2011

Day 5 a photo of you




ni adalah saya. MOHD AZLAN SHAH BIN MOHD SHAH BUDIN ( dlm surat beranak ) Lahir 22/11/1990 ( Umo now muda lg taw, sbb umo saya flexible, na muda boleh, na tua pun boleh, hikhik )

de gaya model x? sbb sy la MPP yg plg byk masalah, sbb tgk la peraturan mne yg sy xlanggar, tp xbermakna sy jahat taw, just xmatang jer :P

xbyk bout sy, seorang kuat cemburu, panas baran, kepala angin, emotional dan negatfi2 yg lain ( saje bg yg negatif, hekhek )

nk taw camne sy ni, blh bertanya kepada yg dah lama mengenali, de kata hati lembut ( sbb tu bercinta dan na kasih sayang ) , de kata degil ( jika kita benar pasti la degil ) , de kata kedekut ( tgk kewangan la beb, gaji kecik la ), walau apa pun, saya adalah manusia yang serba kekurangan, saya berusaha belajar utk memenuhi mana yang kurang dan saya belajar dari masa silam agar kesilapan tidak lagi diulangi :)

ini adalah diri saya yg sebenar, sbb, saya bangga menjadi diri sendiri :)
sekian.

No comments:

Post a Comment