Friday, September 16, 2011

Kebahagiaan Hidup Tidak Sesenang Dikata

Kebahagiaan hidup x sesenang dikata, tapi xsalah jika kita mencuba, jika kita gagal, xbermakna kita gagal selamanya.

ku akui, ku pernah gagal dalam usaha mencari Kebahagiaan dalam hidup, walau ku pernah melukakan hati seseorang yang benar2 ikhlas dalam hidup ini. tidak bermakna ku xmahu mencari kebahagiaan dalam hidup ini.

kini ku sedar, walau ku menyesal sejuta kali pun, tidak akan membawa sebarang makna sekalipun, apa yang perlu ku lakukan, belajar dengan ikhlas daripada kenangan silam untuk memperbaiki diri ini agar tidak lagi mengulangi kesilapan lalu, semuanya adalah demi membahagiakan Diri, Keluarga, Si Dia dan Juga Kawan2.

apa yang perlu ku lakukan, adalah berusaha mencari dan mengekalkan kebahagiaan yang dikongsi bersama si dia.

apa yang dapat ku sampaikan, ku memohon keampunan kepada semua yang terlibat dengan masa silam ku, ku memohon seumur hidup kemaafan, agar hidup ku kini lebih keberkatan.

( Dosa Dengan Allah Kita Boleh Bertaubat, Dosa Sesama Manusia Tidak Akan Diampunankan Jika Empunya Badan Tidak Memaafkan Dan Akan Menyebabkan Urusan Kematian Ku Tergantung Di Kemudian Hari )

Ampunkan Salah dan Silap Saya.

Kerana Saya Juga Manusia Biasa Yang Tidak Lari Dari Kesilapan dan Saya Juga Selamanya Memaafkan Salah dan Silap Disepanjang Perkenalan Kita.


Saya Mendoakan Kebahagiaan dan Kejayaan Dunia Akhirat Kepada Semua.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment