Tuesday, November 4, 2014

Anniversary 4 Tahun Kami.

Assalamualaikum.

Syukur Alhamdulillah, beberapa hari yang lepas, genap 4 Tahun Hubungan Kami, daripada 2010.

Alhamdulillah dan Syukur Kepada Allah kerana membawa Ayniz Izzaty Binti Ayub Kedalam Hidup Ku.

terima kasih cinta, kamu selalu bersama saya ketika susah dan senang. saya tidak mahu kehilangan awak sayang.

saya banyak melukakan hati awak, dengan perangai tak matang saya ni, saya minta maaf sayang, dalam proses untuk menjadi yang terbaik untuk awak, banyak liku yang akan kita hadapi.

sayang ku, terima kasih juga untuk hari-hari yang kamu luangkan untuk ku, teramat indah dalam hidup ku bila dapat bersama mu.

ok Khamis lepas pergi ke segamat dan melaka, konon-konon nak food hunting la, haha, tapi hari pertama dah kecundang dek kepedasan.

okay lets picture talk :D

start journey with Bismillah ^^

Nasi Goreng Level 1. kecundang weh, macam mana la level tertinggi level 5 T_T

Baskin Robin 31

Baskin Robin 31

i really love this picture you take SAYANG

White is our color ^_^

Hye Gadis Didepan, Saya Cinta Awak ^*^

Special For You My Lovely Wife 
Asam Pedas Claypot Kota Laksamana Melaka
Alhamdulillah. semoga dipermudah segalanya. Ameen ~

No comments:

Post a Comment