Sunday, September 8, 2013

Especially for my only one wife. Amin ~

Assalamualaikum.

entah kemana selama ini menghilang tiba2 ku menjelma. hehe falsafah lak dikala maghri hari ni. ok make it fast Mohd Azlan Shah Bin Mohd Shah Budin.

mcm tajuk kat atas, post ni sentiasa khas hanya untuk mu wahai bakal makmum ku, Ayniz Izzaty Binti Ayub. siapa Ayniz? siapa dia? dia adalah cinta hati saya, juga pemilik blog ni http://writingbynienyz.blogspot.com/. nak bercerita panjang macam xmenarik kn? so biar gambar yang menceritakn perjalanan post kali ini. untuk kamu yang bakal memasuki kelas dan bergelar Mahasiswi semula esok :)

^ ^
memandangkan lagi beberapa jam si cantik manis saya bakal menjejakkan kaki semula ke kelas dan bergelar Mahasiswi, saya mendoakan yang terbaik sayang untuk kamu, dan belajarlah rajin2, walau terpaksa menangis kerana kesusahan, asal kamu bahagia di masa hadapan.

^ ^
so word that quote, knowledge is power saying, tapi be Evil tu janganlah ye sayang ku, hehe. xD
ingat, dengan ilmu boleh mengubah seseorang punya kehidupan, jadi selamat menuntut ilmu sayang :)

^ ^
ok ni untuk masa susah kamu nanti, selalu sangat sedih sayang saya ni, tapi ingat, kita saling berpesan, tenang, dan Ingat Allah, selain kita belajar dengan rajin, InsyaAllah dengan izin Allah kita akan Berjaya :)

^ ^
yang ni penting, kalau nak Berjaya, mestilah cinta terlebih dahulu ilmu itu ya sayang? kita sama2 menuntut ilmu ye sayang, kita lawan pointer? hehe :D
^ ^
kamu kejarlah cita2 kamu terlebih dahulu, dan ingat satu, saya sentiasa menunggu kamu, walau perit, walau saya selalu sakit, kerana saya mahu kamu mencintai saya seikhlas hati kamu.

^ ^
ok mood change !! picture ni sesuai untuk si cantik manis saya, dia ni rajin sangat belajar, dan comel sangat bila dia belajar, GERAM macam nk gigit jer pipi Tembam tu ! hehe :O
tapi satu, janganlah kacau dia when study, memang mintak kaki. hahahaha. T_T

^ ^
lastly untuk gambar ini, saya mahu kamu tahu dan ingat, saya sentiasa cint kamu !
InsyaAllah saya Mohd Azlan Shah Bin Mohd Shah Budin bakal Imammu Wahai Ayniz Izzaty Binti Ayub.

Sekian, Salam Maghrib.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment