Monday, September 30, 2013

Happy Anniversary 2 years and 11 month !

Assalamualaikum Cinta.
Syukur ke hadrat illahi, kerana masih diberi nafas setiap hari, dan cinta sentiasa disisi.

sayang terima kasih untuk segala yang kita lalui, susah senang kamu selalu bersama saya, walau banyak kali saya menyakiti hati kamu, ikhlas hati ini, saya terlalu mencintai kamu.

saya berdoa agar kita sentiasa bersama dan disatukan menjadi suami isteri yang sah !

insyaAllah saya juga dalam proses memperbetulkan diri, untuk menjadi imam kamu wahai bakal makmum ku.

berat tugas yang bakal saya galas, tapi itu bukan alasan untuk saya mengalah, malah itu saya jadikan satu matlamat untuk saya lepasi dengan jayanya :)
insyaAllah sayang kita sama2 berdoa untuk bersama :)

ni gambar saya letak kerana, kamu suka sangat tengok cerita ini kan?

insyaAllah moga cinta kita sama seperti tajuk itu. Amin ~

No comments:

Post a Comment