Tuesday, May 27, 2014

3 tahun 7 bulan

Assalamualaikum.

okay kali ni my bad sayang. biasanya tiap2 kali saya yang ingatkan kamu, even lambat saya ingatkan kamu tentang tarikh.

kali ni disebabkan kelekaan saya main game, sambil buat sedikit nota, saya terlupa sesuatu yang selalu saya buat, maafkan saya sayang, tak ada niat nak kecilkan hati kamu, even kamu sampai call dengan nada suara happy, mengharapkan saya ingat sesuatu, tapi saya masih tak dapat tangkat dengan situasi itu, anggap kamu gembira kerana nak pergi bercuti, apalah slow-motion sangat saya ni kan.

apa pun, Selamat 3 Tahun 7 Bulan, bersyukur kepada Allah diberikan peluang untuk semua ini. banyak salah dan silap saya lakukan sepanjang hubungan ini, semoga kita sentiasa dapat peluang untuk membetulkan segala kekurangan yang ada dan semoga hubungan kita ke Pernikahan yang SAH.

terima kasih cinta untuk menerima segala kekurangan saya.

No comments:

Post a Comment