Monday, September 15, 2014

KAWAN !

Assalamualaikum.(untuk diri sndri)

word ni semua akan pikir penting nya kawan.
ya memang kawan tu penting, tapi jangan sampai orang yang paling dekat dengan kamu tu merana / terluka.
kadang2 nak jer jerit kuat-kuat, sebab dah hampir 4 tahun asyik kalah dengan "kawan" dia, apa-apa mesti dia dahulukan kawan, apa-apa dia yang berjanji dengan aku, tapi ditunaikan dahulu kawan. sapa tak sedih, bila seharian tunggu dia macam di janjikan, alik-alik dua hari aku tunggu masih lagi tiada dia, ermmmmm.
kalau kawan dia biar la benda dah lepas 7 hari sekali pun, akan di "Throwback" semula "Bundle of Joy".. apa selama ni dengan aku, "Infinity of sad"? sedih juga kalau selalu nak mengalah, selalu nak diberitahu, bukan sehari dua, dah hampir 4 tahun kejadian ni nak kena telan, kalau de rezeki insyaAllah tahun depan hujung tahun nak ikat Pertunangan.
tapi boleh tengok sendiri, mampu ke aku telan lagi semua ni jika terus di desak sebegini.
tah la, nak luah kat sape tak tahu, kat tweet, penuh "kawan-kawan" dia. kat FB family ada, instagram tak boleh tulis pulak. adoiyaiiiiiiiiii....
sini jer la tempat paling sunyi aku ada sekarang ni, nak mengadu kat lain susah dah..
berdoa kat Allah tu memang kewajipan kita, kalau boleh jangan la masa ada masalah sahaja nak mengadu kat Allah.
okay, terluah la juga apa yang ada di hati walau tidak habis, tapi keluar la juga sikit..
apa pun ku berdoa, semoga kamu kenal siapa yang selalu ada ketika kamu susah dan senang, dan dengan siapa kamu berjanji dan insyaAllah akan diikatkan nanti, cuma kita hanya merancang, saya berusaha kearah itu, HANYA ALLAH MAHA MENGETAHUI.

No comments:

Post a Comment